Reklamace je u nás hračka. Nepotřebujete žádné doklady ani formuláře.
Stačí Vám vyhledat e-mail, který jste obdrželi při objednání zboží a zaslat informace s fotografiemi závady na reklamace@padlujte.cz a my vám pošleme veškeré instrukce jak postupovat. Není se třeba ničeho obávat :-)
Často kladené dotazy
Do kdy mohu vrátit zboží bez udání důvodu? Do 14 dnů od doručení.
Kam mám vracené zboží zanést/poslat? Nejprve nám, prosím, napište e-mail, stačí vyhledat ten, který jste obdrželi při objednání zboží a zaslat informace s fotografiemi závady na reklamace@padlujte.cz. My se Vám obratem ozveme s řešením. Pokud bude třeba zboží zaslat, napíšeme Vám konkrétní adresu.
Potřebuji nějaké doklady nebo vyplňovat reklamační formulář? Ne, stačí vám pouze znát e-mailovou adresu reklamace@padlujte.cz. Stačí Vám vyhledat e-mail, který jste obdrželi při objednání zboží a zaslat informace s fotografiemi závady, který jsme Vám zaslali při vyřizování objednávky. Vše ostatní zařídíme my.