Reklamace je u nás hračka. Nepotřebujete žádné doklady ani formuláře.
Stačí nám odpovědět na e-mail, který jste obdrželi při objednání zboží. Napište, co je se zbožím špatně, případně připojte fotku nebo video. My se Vám obratem ozveme (e-mailem nebo telefonicky) s popisem řešení. Není se třeba ničeho obávat :-)
Často kladené dotazy
Do kdy mohu vrátit zboží bez udání důvodu? Do 14 dnů od doručení.
Kam mám vracené zboží zanést / poslat? Nejprve nám prosím napište e-mail, nejlépe odpovědět na e-mail z Vaší objednávky, popište co máte za problém. My se Vám obratem ozveme s řešením. Pokud bude třeba zboží zaslat, napíšeme Vám konkrétní adresu.
Potřebuji nějaké doklady nebo vyplňovat reklamační formulář? Ne, stačí vám pouze znát e-mailovou adresu, na kterou byla objednávka vytvořena. Nejlépe odpovědět na e-mail, který jsme Vám zaslali při vyřizování objednávky. Vše ostatní zařídíme my.