Jak postupovat při reklamaci

Reklamace je u nás hračka. Nepotřebujete žádné doklady ani formuláře.

Stačí nám odpovědět na e-mail, který jste obdrželi při objednání zboží. Napište, co je se zbožím špatně, případně připojte fotku nebo video. My se Vám obratem ozveme (e-mailem nebo telefonicky) s popisem řešení. Není se třeba ničeho obávat :-)

Často kladené dotazy

Do kdy mohu vrátit zboží bez udání důvodu? Do 14 dnů od doručení.

Kam mám vracené zboží zanést / poslat?  Nejprve nám prosím napište e-mail, nejlépe odpovědět na e-mail z Vaší objednávky, popište co máte za problém. My se Vám obratem ozveme s řešením. Pokud bude třeba zboží zaslat, napíšeme Vám konkrétní adresu. 

Potřebuji nějaké doklady nebo vyplňovat reklamační formulář? Ne, stačí vám pouze znát e-mailovou adresu, na kterou byla objednávka vytvořena. Nejlépe odpovědět na e-mail, který jsme Vám zaslali při vyřizování objednávky. Vše ostatní zařídíme my.




  • AQUA MARINA - Paddleboardy dle značky
  • F2 - Paddleboardy dle značky
  • AZTRON - Paddleboardy dle značky
  • ZRAY - Paddleboardy dle značky
  • SKIFFO - Paddleboardy dle značky
  • GLADIATOR - Paddleboardy dle značky
  • HYDRO FORCE - Paddleboardy dle značky
  • LOZEN - Paddleboardy dle značky
  • COASTA - Paddleboardy dle značky
  • D7 - Paddleboardy dle značky
  • AQUADESIGN - Paddleboardy dle značky
  • SHARK - Paddleboardy dle značky
  • NSP - Paddleboardy dle značky
  • LOKAHI - Paddleboardy dle značky
  • KONA - Paddleboardy dle značky
  • RRD - Paddleboardy dle značky
  • STX - Paddleboardy dle značky
  • STARBOARD - Paddleboardy dle značky
  • ABSTRACT - Paddleboardy dle značky